تاریخ انتشار: دوشنبه 1403/01/06 - 13:10
کد خبر: 499887

نامه اتحادیه مستقل به دبیر کل سازمان ملل/ یا کاری کنید یا دست خود را بیشتر به خون آلوده نکنید!

نامه اتحادیه مستقل به دبیر کل سازمان ملل/ یا کاری کنید یا دست خود را بیشتر به خون آلوده نکنید!

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور در نامه‌ای به آنتونیو گوترش، دبیر کل سازمان ملل متحد خواستار محکومیت رژیم آپارتاید صهیونیست شدند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور در نامه‌ای به آنتونیو گوترش، دبیر کل سازمان ملل متحد خواستار محکومیت رژیم آپارتاید صهیونیست شده و دست به اقدام لازم برای توقف فوری جنگ در غزه و بازگشایی مرز رفح برای انتقال تمام وسایل مورد نیاز فلسطینی‌ها شدند که متن کامل نامه به همراه ترجمه آن به شرح زیر است:

جناب آقای آنتونیو گوترش

دبیرکل سازمان ملل متحد

۳۰۰۰۰ – این ارقام به ظاهر ساده شمار حداقل فلسطینی‌هایی‌ است که از پنج ماه قبل و با شروع تجاوز اشغالگران به باریکه غزه تاکنون، به دست صهیونیست‌ها و با کمک‌های نظامی و مالی غربی‌ها به ویژه ایالات متحده، جان آن‌ها گرفته شده است.

۳۰۰۰۰ صرفا یک آمار ساده بر روی کاغذ نیست، آن‌ها عدد نیستند!

۳۰۰۰۰ نماد تک تک زنان و کودکان و مردان شهیدی است که ماشین جنگی آپارتاید صهیونیسم برای حفظ بقای شیطانی خود صرفا در پنج ماه اخیر از ۷۵ سال اشغالگری و تجاوز خود، بر خاک فلسطین ریخته است. این عدد، نماد مرگ انسانیت در دنیای ماست. این عدد، نماد ناتوانی نهادهای بین‌المللی همچون سازمان ملل است.

برای شما مهم نیست که اگر در دنیا کسی خونی را بر زمین بریزد، می‌خواهد آنگ سان سوکی در یانگون باشد یا نتانیاهو در تل الربیع – مهم این است که اگر صاحبان پول‌هایی که به مجموعه‌هایی مثل شما اهدا می‌شود نخواهند، شما لب به ساده‌ترین کار همچون محکومیت آن جنایت نیز نخواهید گشود و صرفا آن را «غیرقابل‌قبول» و یا «مایه اندوه» می‌خوانید.

در بیش از ۱۶۰ روز، به دفعات بسیار، صهیونیست‌ها به دانشگاه‌ها و بیمارستان‌ها و حتی مراکز مرتبط با خود شما حمله کرده‌اند و از شما و برخی شیوخ به ظاهر مسلمان حاشیه خلیج فارس که متحد واشینگتن هستند صدایی در محکومیت این اقدامات در نیامد.

نهادهای بین‌المللی همچون سازمان ملل همواره اهرمی بوده‌اند برای پیشبرد اهداف نواستعماری اما اکنون این اهرم دیگر قدرت چندانی برایش نمانده. سال‌ها بی‌طرفی سازمان ملل در مسائلی همچون فلسطین، جایگاه این سازمان را در چشم جهانیان از بین برده و وقتی که دیگر کسی اهمیت چندانی برای آن قائل نباشد، یعنی مشروعیت این سازمان نیز از بین رفته است.

جناب گوترش،

اگر واقعا به عنوان دبیرکل سازمان ملل دغدغه صلح و امنیت جهانی را دارید، از تریبون و قدرتی که در اختیار دارید استفاده کنید و نه تنها رژیم صهیونیستی را رسما محکوم کنید که فراتر از کلمات و عملا دست به اقدامات لازم برای توقف فوری جنگ در غزه و بازگشایی مرز رفح برای انتقال تمام وسایل مورد نیاز به فلسطین بزنید در غیر اینصورت بهتر است از جایگاه خود استعفا دهید تا خون کمتری بر دستان شما بماند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
از ییل تا هاروارد یک‌صدا برعلیه اسرائیل
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top